RADIO ZET #1 W MOIM SAMOCHODZIE
Radio Zet – jedna z najpopularniejszych, komercyjnych stacji radiowych w Polsce, należąca do holdingu Eurozet, założona 28 września 1990.
Rozgłośnia zleciła nam przygotowanie spotu reklamującego letni konkurs Radia, do wykorzystania w TV i serwisach digitalowych (Facebook i YouTube). Zlecenia zakładało produkcję reklamy 30” i 15” sekundowej. Zetka zamówiła też u nas opracowanie kompletnej identyfikacji wizualnej (Key Visual), która została wykorzystana w kampanii outdoorowej w wielu miejscach w Polsce.
CELE:
-
Promocja konkursu Radia Zet „Nr 1 w moim samochodzie”
-
Dotarcie do różnych grup docelowych (zróżnicowanie bohaterów spotu i Key Visual)
-
Oddanie wakacyjnego, beztroskiego klimatu, któremu sprzyja słuchanie Radia Zet
NAGRODA:
Miło nam pochwalić się, że reklama dostała nagrodę Kantar Creative Effectiveness Awards 2023, jako jedna z najskuteczniejszych kreacji reklamowych w Polsce.
Uzasadnienie: „Wśród autorów reklam wyróżniliśmy tych, którzy starają się zrozumieć, co oddziałuje na ludzi i co pomaga markom zapisać się w pamięci konsumentów”
Żródło: wirtualnemedia.pl
EKIPA:
Do współpracy przy produkcji spotu zaprosiliśmy ambitnego reżysera młodego pokolenia - Igora Leśniewskiego. Igor urodził się w 1997 roku w Krakowie. Widzowie mogą znać go jeszcze jako Ajgora Ignacego. Pod takim pseudonimem debiutował w roli twórcy na YouTube, a jego filmiki zdobywały miliony wyświetleń. Ostatnio Leśniewski skupiał się na współpracy z popularnymi muzykami. Wyreżyserował między innymi słynny teledysk Maty “Papuga” czy “Sebiksy” Braci Kasperczyk. Współpracował też z Beatą Kozidrak, wspólnie z Mateuszem Białęckim stworzył dla niej clip do piosenki “Jak dla mnie”. W przyszłości chce skupić się na reżyserii pełnometrażowych filmów.
Operatorem obrazu clipu, który przygotowaliśmy dla Zetki został Jakub Obuch - CEO Domu Produkcyjnego Paradox oraz Agencji Verus Media, producentem - Tomasz Stępniak z Paradoxu a kierownikiem produkcji - Karolina Malecka.
Muzyką zajęła się Grupa Radio Zet, która przygotowała autorską aranżację piosenki “Zawsze tam, gdzie Ty”.
REALIZACJA:
Na planie pogoda nas nie rozpieszczała. Scenariusz zakładał zdjęcia w pełnym słońcu, a nad nami snuły się chmury i lał deszcz. Byliśmy gotowi przejechać kilkaset kilometrów, żeby złapać lepszą pogodę. Na szczęście słońce w końcu uśmiechnęło się do nas w Konstancinie i tam powstała część ujęć. Zobaczcie, jak wyglądała praca na planie spotu.
MAKING OF
ZDJĘCIA Z PLANU
POSTPRODUKCJA:
Filmy prezentują trzy etapy produkcji:
-
surowy plik z kamery z płaskim profilem kolorystycznym (kamera Arri Alexa Mini, profil Arri Log-C)
-
color grading (koloryzacja)
-
na koniec efekty
W radiowym samochodzie zmieniliśmy wygląd ekranu. Nasi aktorzy dostali też zupełnie nowe niebo nad głowami. Wszystkie ujęcia z samochodami zostały ustabilizowane.
Całość postprodukcji: montaż, kolor i efekty zostały wykonane w jednym programie – DaVinci Resolve.
Zanim zaczęliśmy zdjęcia, zadbaliśmy o casting - wybraliśmy aktorów, którzy na co dzień słuchają Zetki.
Nagrywaliśmy to, jak aktorzy śpiewają w samochodzie - chcieliśmy żeby odbiorca reklamy dołączył się do śpiewania. Piosenka została przearanżowana dla każdego z przedstawicieli grup docelowych.
Na koniec przygotowaliśmy pliki emisyjne reklam i wgraliśmy je do wszystkich stacji - zawsze staramy się, by Klient został obsłużony kompleksowo.
Gotowy spot można zobaczyć tutaj:
A to efekty naszej pracy nad Key Visual, opracowanym dla Zetki: